Followers

Saturday, February 5, 2011

aku mesti....!!!

argggghhh!!!!stressnya aku...time2 aku semangat wat keja situlah internet nak wat hal...hampeh tul...tu lah padahnya wat keja bertangguh..padan muka..wargghhh...i have no feeling udah ni..suma orang hepi elaun kuar..aku still wat do no.
my homework not yet finish..aiyakkkk..sacit jiwa ku eh..banyak tul mau fikir..tapi hati aku kosong betul tem ni..di kala2 ujan ni g..huh mang malas nak wat keja.tapi lusa dah kuliah..argghh..pantasnya masa berlalu..sakit kepala aku ni belum reda2 dari hari khamis tu..nak ketawa pun macam mau pecah kepala aku ni..ada hikmah kot tapi aku lum perasan atau xperasan lansung..hmmm
dua tiga hari ni mang xtenang hidup ku..ntahlah kenapa...ya Allah,berilah aku ketenangan..bantulah aku untuk meninggalkan sifat malas dan penyakit suka bertangguh ni..betapa hamba-Mu ini lemah dan kerdil...
berubah....berubah..berubah...itulah yang mesti aku wat sekarang..jangan biarkan masa mendahului..i should make a change..i must..aja-aja fighting..
chayo2http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment