Followers

Wednesday, February 2, 2011

cOretAn Hati.......

Tanpa sedar jam dah pukul 3 pagi...hebat-hebat..otak ku masih ligat berfikir belum rasa nak tidur..nak cakap banyak keja aku lum sentuh g keja umah yang diberi...astaghfirullah....hmmm..bilalah aku nak insaf ni...asik terleka dengan duniawi saja..
hari ni aku tak sangka aku punya kekuatan tuk berkongsi pengalaman dengan seorang adik..syukur Allah beri aku kekuatan utk bersuara sebelum terlambat.aku harap apa yang aku sampaikan dapat diterima dan dijadikan panduan..paling penting jangan takut utk berubah..pedulikan kata-kata yang menyakitkan hati coz ia hanya akan menyebabkan makin terjerumus dalam lembah kehinaan...aku harap 'dia' akan ingat segala pesananku..'wanita punya pilihan samada mau @ tidak..diri yang tentukan.fikir dulu apa akibatnya jangan gopoh dalam mengambil keputusan
bak kat orang tua.....
ikut rasa binasa
ikut hati mati
beringat sebelum kena
wahai hati...
bersatu tenagalah kau dengan akal utk menewaskan kejahatan nafsu
jangan dibiarkan dirimu dikalahkan oleh nafsu
Ya Allah...
aku ini hamba-Mu yang sangat lemah dan hina
bantulah aku dalam segala urusanku
Engkau restui dan redhailah segala apa yang aku buat
berilah aku kekuatan utk menjauhi sekecil-kecil maksiat hingga ke sebesar-besar maksiat
amin..amin ya rabbil'alaminnn

http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment